Ruzgarsmomm ilk naşta lansinoh kullanmıştım baslıgı tam, meme ucu gıbı. Sonra mamajoo kullandım hala daha onu kullanıyorum. Kımı zaman bıberonu ıstemıyor atıyor meme ıle oynuyor resmen n bı de.
Dogumda hemem sutum gelmedı mama baslamıstık o zamanla rlansınoh kullanık 10gun kadar. Snra hemen mamajooya geçtim