Ruzgarsmomm benim kızım ilk doğduğunda pek ememiyordu yada emmiyordu. Sarılık oldu, meme mama verdim. Sonrada sütüm yetmiyor diye gunde 1 öğün bazen iki öğün mama takviyesi yaptım hep biberonla verdim. Emzik de veriyordum. Meme resdi yaşamadım. İki kere meme reddi gibi yaşadık onda da ağlasada zırlasada sadece mem verdim birer gün memeye geri döndü. Şimdi 12 aylık hala emiyor. Arada devam sütü de veriyorum biberonla, e ek gıdaya geçeli 6 ay oluyor. Her bebek biberon aldı diye memeyi bırakmıyor yani. Bırakır gibi olursada bir iki gün sadece mem verince toparlıyorlar