Aslininannesi mom97X ilk doğumgününden 1 hafta önce deldirmiştim ama bir kızım daha olursa daha erken deldiririm kesin. Büyüdükçe sabit durmaları zorlaşıyor çünkü
Yazmelegi_ mom97X erken düşünüyodm ama sonra vazgeçtim kendi istediği zaman deldireyim diye düşündüm en azından o zaman ağrıdığında veya bisey olduğunda söylesin diye ❤️
Dmt-01 mom97X karşı değilim ama nebilim okadar küçükken bile bile canını acıtmak istemezdim.kan bile alınırken içim sızlarkenn bile bile canını acıtmadım.5 yaşında hala deldirmedim kendisi istediği zaman deldirirz diye düşünüyorum.
nnoktaa mom97X kızım yok sadece şunu söyleyebilirim. Annem de benim kulaklarımı bebekken deldirmiş. Her gusl abdestimde annemi anıyorum 😂 be kadın bana sormadan niye deldirdin diye. 😬
Sizden-biri mom97X karşı olabiliriz ne varki bunda mesela ben deldirmedim kendi istediği zaman gelinceye kadar da deldirmeyi düşünmüyorum herkesin fikrinde saygı duyuyorum
Kaymakliiball Beniö kızım 13 aylık ben deldircek bir yer bulamadım herkes biz delmiyoruz 5 yaş altı diyor yaaa nerden bulabilirim ankara Keçiören’de yaşıyorumm
ikibaloglanannesi İkinci bebeğime hamileyim kızım olacak. 6.ayda deldireceğim. Hatta babası bu ay sonunda küçük altın küpesini alacak💜
Dmt-01 Kontes0011 benimkide ben küpe takarken özeniyo ama korkuyo istemiyo.bende liseye giderken deldirmiştim kulağımı hiç eksiklik hissetmedim valla:)
Nilser mom97X ben yaşını bekliyorum bir yaş öncesi sakıncalı diye biliyorum ayrıca şu an hava çok soğuk enfeksiyon kapma durumu da var 6 ayımız kaldı inşallah 🌸
ZeydsMom mom97X kizim yok ama olursa kendini bildiginde isterse oyle deldiririz. Cunku bana sorsalar istemezdm mesela ama malesef sormadan kucukken deldirmisler. Ay bide canim acimistir kesin nasil kiymis bana 😄
yaseminkarabulut mom97X büyük kızımı 1 yasında deldirdim bide küçük var 9 aylık henüz deldirmedim yaşında deldiririm büyük ihtimalle 😊😊