lovebabyy şu basit bilgiyi yenidoğan hemsirelerinin bilmemesi ve yanliş yonlendirme yapmasi cok aci : bebegin memeyi tutabilmesi icin meme ucunun buyuk olmasina gerek yok. Tutamama sebebi de memeucunun kucuk olmasi degil. Dogru kavrama ve sut akisini saglama icin kahverengi bolgeyi agzina almasi gerekir bebegin. Sadece ucu tutarsa sutu yeterli cekemez. Hem de meme yara olur kisa sure icinde. Yani birakin silikon ucu, dogru kavrama videolari falan ixleyip bebeginizi yonlendirin. Onlar icgudusel olarak emme kavrama refleksiyle doguyor zaten. Siz yol gosterin gerisini ona birakin.