Ruzgarguluu ben korkudan video çekemedim hiç birinde zaten hepsinde kucağımdaydı, eegsinde sizin ne çıkmıştı acaba ben Salı günü Ankara’ya götüreceğim bir proftan sıra aldık. Gazi üniversitesinde. Westte eeg de hipsaritmi mi ona benzer isimde bir şey çıkıyormuş sanırım. Video çekemedim ama iki kolunu yana açtı kafayı aşağı doğru eğdi anneme dönüktü yüzü de kızardı yani sanki karnından yumruk yemiş gibi bu moro refleksine de benzer ama daha sert bir şeydi. Ama gazı da yoğun bir bebek birini ıkınma sandım hatta, birini çok ağladığında yaptı, bir kere de sebepsizdi aynada kendine bakıyordu baktırıyordum kucağımda onda yaptı. Ard arda olmadı hepsinde bir defa oldu prematüre doğduk şırıngayla besledim yoğun bakımlarsa kaldık biraz rahat eriyoruz derken bir de bu çıktı çok yıprandım hepimizin Allah yardımcısı olsun her gün ağlıyorum artık