Merhaba, benim kızım west sendromu hastası.
24 eylül 2022 tarihinde tam tanı aldık 2 yaşına 1 hafta falan vardı depakin synacthen kullandıktan sonra yürümeye başladı. Eeglerimiz düzeliyor yavaş yavaş ilaç kesiyoruz bir sonraki eeg de yine bozuluyor ama çok şükür nöbeti durdu bu bile bizim için birşey🙏