Benim saçta siyah boya vardı yıllarca siyah kullandım normal buğday tenliyim her renge uya. Bir tenim var hep sarı olmak istiyordum ve bir gün ansızın aldım açıcıyı saçımı hepsini açtım biraz uzun sürdü ama oldu yıpranma da oldu sarıya boyaya boyaya açıldı saçın rengi ve Rus kumralı yaptım her iyi güzel ilerlerdi doğumum yaklaştı ve sarıya bakamayağımı anladım doğumdan bir gün önce tekrar siyaha döndüm şimdi de aklıma saç boyama geldi böyle bir post açmayı düşündüm ta ki sizin postu görene kadar ben sütlü çikolata [kahve tonları düşünüyorum esmerlere de güzel yakışır size de güzel olur bence