[silindi] yazamadım bir türlü canım klavye de sorun oldu valla ben hafif kumralim geçen kızıla boyadım saçımı ateş kızılı çok güzel oldu bir kat daha boyucam ama 1 ay sonra yakın arkadaşımın saçını bugün boyadım küllü açık sariydi galiba direk sarı oldu 2 kutu kullandık boya yakıştı ona da tam istediği ton olmadı ama sevdi gene de ben kutu boya almadım çok pahalı oldu açıkçası tüp aldım bir de oksidan tek tüp bana yetti gayet de güzeldi kolestonun tüp boyası idi sen de kutu boyalarının arkasına bak orda saçının rengi nasılsa o renge nasıl dönüştüğünü nasıl olacağını gösterir ona göre seçersin