Nur2878 meliko04 peruk mu alsanız acaba çektikçe önden tutardınız o da arkadan asılıp durur ne yorum yapacağımı bilemedim
meliko04 Nur2878 bunun acilen bu huyu bırakması gerekiyor yani sonu yok çünkü tam bir kaos🤦🏽♀️ hadi gündüz gene idare ediliyor da gece insan uykusuzken bütün gücü tükenmişken daha hassas oluyor daha tahammülsüz o zaman işte aşırı zorlanıyorum dişlerimi sıkmaktan ağzımda diş kalmayacak
meliko04 Mrveizmrl maşallah diyeyim🧿 ya bu aya kadar hiç böyle bir sıkıntımız yoktu ki yenidoğan döneminde sonrasında kolikti yani gaz sancılarını dibine kadar yaşadık gene de böyle birşey yoktu bu 7. Aya girdi büyüdükçe düzelir huyu suyu derken bambaşka bişey oldu🤦🏽♀️
meliko04 Rez saçımı bile kestirirdim artık canıma tak etti çünkü evde sürekli bandana takıyorum ama bandanayı da çeke çeke hışır ediyor ben komple kafamı kesicem artık🥹
Rez meliko04 sizi çok çok iyi anlıyorum, derin nefes alın dua edin, ayetel kürsü okuyun, inşallah yavrularımıza tesir eder , uslanırlar diyorum 😭😭
meliko04 Rez Allah ağzınızdan duysun🌸🙏🏾 inşallah inşallah allahım bütün evlatlara rahatlık versin bize de dayanma gücü kuvveti🥹
mlkdznll meliko04 bizde de durumlar öyle hele geceleri asla uyumuyor yarım saattir bir ağlıyo artık bünyem kaldırmıyor uyku damlası almamak için kendimi çok tuttum ama galiba alacağım çünkü artık dayanılmaz bir hale geldi
meliko04 mlkdznll valla bende bulsam bilsem Allah da biliyor ya alırım yani en azından bir gün sadece bir gün uyusa bende kendimi şarj etsem çünkü bittim 22 gün oldu 22 gündür günde 3-4 saat o da eşimle dönüşümlü uyuyoruz bittik mahvolduk yani böyleyken ona da faydalı ve verimli olamıyoruz evin içinde sürekli yorgun uykusuz anne ve baba var🤦🏽♀️
mlkdznll meliko04 by by night diye bi uyku damlası var kullanan herkes çok memnun Trendyol yorumlarına baktım kullanma taraftarı değildim ama bebeğim de bende mahvolduk bu uykusuzluk yüzünden o yüzden yarın eczacıya danışıp ona göre alıp bi süre kullanmayı düşünüyorum sende bi araştır istersen
Mrveizmrl meliko04 sorun sizde degil eminim ki her bebek ayni olmuyor herkes farkli bir çeşit ama hayır demek yerine ilgisini farkli yere cekerek dagitin yoksa simdi değil ilerde daha cok zorlanirsiniz sürekli dayak yiyen biri nasıl arsızlaşırsa bebeklerde hayır kelimesine arsızlaşıyor bir yerden sonra 2 3 yasında o hayiri artik kulakları duymayacaktir aslinda ben yaparim kararliyim dediginiz muddetce hakkından gelirsiniz benimki memede uyurdu uyku egitimi verdim kendim simdi gece beslenmesini kesiyorum tutarli oldukça cocukların aklinda kalan tek şey ben ne kadar aglarsam annemin istedigi oluyor vazgecmiyor o yuzden diretmeyi kesiyorlar
Mrveizmrl mlkdznll ne kadar bitkiselde olsa cok geçicı bir sey günu kurtarıyor sadece doktorlar önermiyor aslinda bir zamanalr bende kullanma niyetine girdim ama vazgeçtim
seyma10 meliko04 en iyisi kucaginda tutmadan baska yollarla uyutmayi dene eşin de arada uyutsun doktora gece sık uyaniyor demistim alerji ilaci yazmisti 7 aylik bebegim bu arada ama gerçekten de verince kesintisiz uyudu
Mrveizmrl seyma10 ilacın içerigini ve yan etkilerini okudunuz mu alerji testi yapmadan nasil alerji ilaci verebiliyor anlamadim bir yerde bebeklere verilen ilaçlarda antidepresan oldugunu duydum bizzat doktorun kendisinden baska bir doktorada danisin isterseniz oyle kullanin
noldubanaya meliko04 çok kötü bir alışkanlık olmuş Allah sabır versin. Saçlarınızı kestirseniz belki unutur. Son çare diyorum artık belki çok kısa kestirmeniz gerekebilir ama unutur o sıra.