meliko04 7 ay 22 günlük olduk büyüdükçe herşey daha da korkunç bi hal alıyor. Uykuya geçerken tomar tomar saçlarımı yoluyor tutup koparamazsa eğer katıla katıla ağlıyor. Eline değişik değişik şeyler tutturuyorum imkansız ille saçımı yolacak ille. Gece gündüz her uyku da artık 1-2 avuç saç topluyorum. Gerçekten sinirlerim harap oldu dişlerimi sıkmaktan diş etlerim kanıyor artık enseme ağrılar giriyor. Gece her saat başı uyanması zaten stresken bi de uykuya geçerken saç baş yolması çıktı başıma. Allahım umarım geçici birşeydir yoksa ben aklımı kaybediyorum. Neden böyle yapıyor bi bilsem bi anlasam. Gerçekten çok yıprandım çok benim gibi olan biri varsa ne olur Allah için süreci bana da anlatsın bu nedir yani! Gündüz uykuları 10 dakikayı asla geçmiyor 1 saat ya tam 1 saat uğraşıyorum uyusun diye gözlerini açamıyor huysuz ama uyuduktan 10 dakika sonra zınk ayak da. Gece desen saat başı ayak da ben artık bittim tükendim tek başıma bakıyorum eşimde zaten asla uyumuyor sadece kucağın da duruyor ama uykusu varsa onda da asla rahat durmuyor. Ne yapacağımızı şaşırdık artık.
lidokain meliko04 canım ama bu alışkanlık olur sanki ya . Hiç böyle bir durumla karşılaşmadım eline başka bir şey verseniz ne bileyim benim canım acidi siz anlatınca
mybabyberatiko meliko04 benim oğlum da yüzümle falan oynar uyurken büyük ihtimalle alışkanlık olmuş sizinki de ama canınız çok yanıyordur eminim bi şekilde saçlarınızı unutturmanız gerekiyor saçlı bi bebek falan mı alsanız
Rez meliko04 9 aylık her şey aynı. Saç yolması yok bi tek, o da olursa ben hastanelik olurum. Aynıyım tükenmiş durumda her gece ağlıyorum hüngür hüngür
adenmoms meliko04 7 aylık çok küçük konuş desem de anlicak durumda değil açıkçası ilk defa böyle bir durum duyuyorum onu huy edinmiş belli ki ama geçici bir dönemdir diye düşünüyorm. Benim kızımdaa memeyi bıraktıktan sonra saçlarımı benimsedi 20 aylıkken başladı şuan 30 aylık saçlarımla oynar uykuya geçişler de saçını açarmısın anne der küçük küçük tutar öyle uyur memeden sonra onu meme gibi benimsedi diyebilirim bazen çok daralıyorum çünkü uyumadığı zamanda yapmaya başladı gelir tepeme çıkar saçımdaki tokayı cıkarır ve oynayıp durur bazen daraltı geliyor tabi kızıyorum topluyorum bir ara hatta topluyorum dire krize bile girmişliği var öyle bi bagımlılık. Bi ara da başörtü takim dedim ona da krizlere girdi çıkartıp fırlattı ne kadar elleme acıyo desem de koparamıyorum hadi uykuya geçişte yapıyosn tamam dedm smdi her fırsatta eli saçlarım da tabi koparım yolmuyo ama yine de rahatsız edici oluyor . Sabır diyelim
meliko04 lidokain neler verdim neler aldım uyku arkadaşları dokusu değişik kumaşlar artık yüzümü çeviriyorum kulağımı tutsun burnumu tutsun diye ama yok ille saçıma dolayacak elini çekecek de çekecek ben artık tükendim gerçekten uykusuzluk yorgunluk doğru düzgün yemek olayımız kalmadı zaten bide üstüne can acısı. Büyüdükçe düzene girer dedikçe herşey çığırından çıktı
lidokain meliko04 ya böyle saçlı bebekler mi alsan veya ipten saçı olan bebekler onu bari çekse . Hatta aklıma peruk geldi ama nereden bulacaksın onu. Gerçi bebekler çok uyanık anlar saçın olmadignida.
meliko04 lidokain onu da denedim mümkün değil ille ensemden saçımı tutacak🤦🏽♀️ hayır bu nedir neden böyle yapar bir bilsem
aslanege07 Merhaba. Umarım en kısa zamanda düzelir. Başınıza bir tülbent bağlasanız saçını kapatacak şekilde. Öyle uzansanız yanına belki saçınız kapalı olunca yapmaz. Bone tülbent vs. Bebekler bir şeye çok çabuk alışıyorlar. İnat edin saçınızı açmayın bence, saçınız kapalıyken başka alternarifler sunun derim. Umarım faydası olur🙏
meliko04 aslanege07 mümkün mü inanın denedim krize giriyor o tülbenti çeke çeke kendini kahrediyor gerçekten bittim artık bende psikoloji falan hiç bişey kalmadı gram gücüm yok
meliko04 mybabyberatiko neler almadım ki neler denedim yok bana mısın demiyor hayır bide 7 ay böyle bir şey yoktu son 20 gündür çocuğa bir güncelleme geldi yani nedir neden yapıyor bi bilsem
meliko04 Rez bende daha demin gene krize girdi artık dayanamadım ben kendi saçımı yoldum eşim yetişti ver biraz ben tutayım dedi ama ne mümkün uykusu var gözünü açamıyor ki durmuyor onda da kucağıma alıyorum omzuma yok ille emme pozisyonun da olacak elini dolayacak saçlarıma topluyorum gene ne yapıyor ediyor çıkarıyor tel tel koparıyor vallahi birine anlatsam inanmaz yani
meliko04 adenmoms sabır ki ne sabır gerçekten uykusuzluk bi yandan yorgunluk bi yandan bazen açlıktan fenalık geçiriyorum çünkü uyumadığında da saniye durmadığı için bazen ayak üstü bir lokma atarsam ağzıma ne mutlu bana diyorum o bi yandan allahım yar ve yardımcımız olsun umarım akli dengemi kaybetmeden büyüdüğünü görebilirim🤦🏽♀️
Mrveizmrl meliko04 benimki normalde kendisi uyuyor simdi gece beslenmesini kesmeye calisiyorum ve uyumadigi zamanlarda ayagimda salliyorum ya da esim evde gezdiriyor basini koyup uyuyor bir kaç gün farkli sekillerde uyutmayi deneyin bir yerden sonra yorulup mecbur uyuyorlar eşinizle çarşafta sallamayi deneyin o da etkili hemen uyuyorlar
Rez meliko04 vallahi inanırım , bizzat yaşıyorum , siz saçlarınızı komple toplayın açmayın hiç, inanır mısınız 9 aydır açmam saçlarımı tuttuğu gibi koparır, ama sizin bebek yavrum alışmış, sanırım bir ağrısı var ya da huy edinmiş ondan almaya çalışıyor
Mrveizmrl meliko04 bebekler bir zamandan sonra annenin sınırlarını zorluyorlar yani sizin direncinizi kiracak sekilde davranabiliyorlar aglamalar krizler resmen küçuk ergen gibi oluyorlar yani bizde 9 aya girdik 1 aydir bu sekilde ama bizim onlara basta hayir dedigimiz seye asla evete döndürmememiz gerekiyor yoksa her seferinde daha cok agliyorlar sınır tanımıyorlar ve hersey alip basini gidiyor
meliko04 Mrveizmrl günde kaç kez hayır dediğimi bilmiyorum yani gerçekten kendime kızıyorum nerede yanlış yapıyorum diye demekki diyorum sorun bende yani bir bebek bu kadar hırçın bu kadar huysuz olamaz bebek adı üstünde sen bi yerde yanlış yapıyorsun diyorum aklım almıyor yani. Bende eşim de sakin insanlarız aslında evimize gelen giden de olmaz öyle bir hengame de de büyümüyor ama ben anlamadım demekki sorun bende🤦🏽♀️
NewMomm1 meliko04 saçınızı toplayın gerekirse kapatın. Eninde sonunda uyuyacak alışkanlık haline dönüşmesine izin vermeyin
Mrveizmrl meliko04 sorun sizde degil eminim ki her bebek ayni olmuyor herkes farkli bir çeşit ama hayır demek yerine ilgisini farkli yere cekerek dagitin yoksa simdi değil ilerde daha cok zorlanirsiniz sürekli dayak yiyen biri nasıl arsızlaşırsa bebeklerde hayır kelimesine arsızlaşıyor bir yerden sonra 2 3 yasında o hayiri artik kulakları duymayacaktir aslinda ben yaparim kararliyim dediginiz muddetce hakkından gelirsiniz benimki memede uyurdu uyku egitimi verdim kendim simdi gece beslenmesini kesiyorum tutarli oldukça cocukların aklinda kalan tek şey ben ne kadar aglarsam annemin istedigi oluyor vazgecmiyor o yuzden diretmeyi kesiyorlar
meliko04 Mrveizmrl maşallah diyeyim🧿 ya bu aya kadar hiç böyle bir sıkıntımız yoktu ki yenidoğan döneminde sonrasında kolikti yani gaz sancılarını dibine kadar yaşadık gene de böyle birşey yoktu bu 7. Aya girdi büyüdükçe düzelir huyu suyu derken bambaşka bişey oldu🤦🏽♀️
NewMomm1 Peruk saçlı bebek vs diyenler olmuş bu sadece çocuğunuzun buna daha fazla yönelmesini sağlar malesef
meliko04 Rez saçımı bile kestirirdim artık canıma tak etti çünkü evde sürekli bandana takıyorum ama bandanayı da çeke çeke hışır ediyor ben komple kafamı kesicem artık🥹