Bence doktorunuz bir yanlısı var sırf uyku düzeni diye çocuğa mama verilirmi? Benim bebeğimde gece genelikle uyumuyor ama benim doktorum mama ver diye birsey demedi uyku sorunu 3 aydan sonra düzeliyor. Çocuğunuz akşam saatlerine karşı uyutmayın yorun ki akşam uyusun Allah’a şükür benim bebeğimde bu aralar uyuyor cunku uyutmuyorum yoruyorum bebek her ağladığında aç değildir Gazi vardır karnı agiriyirdur vs bencede doktorunuzu bir değiştirin doktorların çoğu anne sütünü ön planda tutuyor mama anne sütünü olmadığı ve yetersiz olduğu durumlarda öneriliyor.