1 hafta sonra olcagim bogazim sis oldugu icin yapmadilar
buse1928 naptınız yaptırdınız mi kürtajı nasıl oldunuz sohbeti okudum sormak istedim
Omerasafannesi haftaya olacagim vucdumda enfeksiyon oldugu icin yapamadilar
HilalKaan aynen
buse1928 Simdiden gecmis olsun, kolayca atlatirsiniz umarim.
buse1928 geçmiş olsun yinede🙏
buse1928 neden oluyosun ki