Deletedmom404 evet bnde tam olarak bunu demek istedim . İnsancaaa kibarcaaa sordummm..sormazz olaydimmm... Kürtaj da ne kürtajı ? belki mecburi ,belki keyfi,belki hayatı, ne bilelimmm.ama burakiler o kadar ön yargıyla konuşuyorlar ki ? Sanki herkes eleştirmek için yorum yapacaklarmış giibi....insan bilmediği bı konu hakkında nasıl fikir sunabilir akilverebilir...aslında ters ters cevap verenlere ağzma geleni sayasim var da nyse kalsın..burası sanal ortam burda bişey paylaşiyorsaniz herkesin düşüncesine ,sorusuna,cevabına,eleştirisine,açık olmalısın..ve ona göre paylaşım yapmak gerekir..doğal olarak insanlar merak ediyor ..en azından mecburi sezaryan olucagim diye ekleme yapabilirdi...ve burda herkes ona göre düşüncesini yazardı.sizin söylediklerinizi de katılıyorumm...