blackvwhite benim kızım da uzun bir süre o şekilde yaptı 2 ay kadar. Poposunu süre süre geliyordu yanıma. Çok kucakta durduğu için bu kadar gecikti diye düşünüyorum çünkü annemlere gittiğimde sürekli yere koyuyorduk 15 gün kadar orda kaldım. Eve geldiğimde ertesi gün patır patır emeklemeye başladı. 1 yaşına girmeye 2 3 gün kala emekledi. Şimdi de 13 aylık rahatça emekliyor desteksiz ayakta da duruyor ama adım atmaya korkuyor. Destekli yurütüyoruz. İlk adım arkadaşı almayı planlıyoruz.