Tusa_ bebeğimi hemen emzirdim sakinleştirdim hayıtlamıyor bile böyle bir olay yaşadığını ama 8 yıldır da benimle köpeğim ve tabi ki iki taraflı düşünmeye çalışıyorum çünkü yaşı da var artık kalp rahatsızlığı geçirdi birlikte atlattık iyi bakım almasaydı şuan yaşıyor olmazdı yeri geldi can yoldaşım oldu onu da düşünmek zorundayım vicdanen ama zorluğunu da düşündükçe işin içinden çıkamadım maalesef ve böyle bir olay olunca sahiplendirmeyi düşünmeye başladım.