momy45 ne alaka hanımefendi. İlla bir şey bulup yazmak mı gerekiyor Ben ondan bahsettim. Yoksa herkes şair olmak zorunda değil. Bana böyle şeyler çok yapma geliyor bunu belirttim sadece. Böyle araştırıp yazılan şeyler bana çok yapay geliyor insan içinden geldiğince hareket etmeli. Şahsen ben bir şey yazmıyorum bir emoji koyuyorum ama çocuğuma olan sevgim dillere destandır yani. Bunu belirttim sadece söylediğinizle alakası yok