Kızlaaar, bebişleriniz ile fotoğraf paylaşırken açıklamaya neler yazıyorsunuz? Eskilerden bununla ilgili bir post açılmış, çok güzel şeyler vardı ama tekrar bulamadım maalesef.🥲 Ben ilk fotoğrafımıza “En az senin kadar yeniyim bu Dünya’ya. Beraber büyüyüp beraber öğrenelim küçük prens” yazmıştım 🫀