uguremi ben kullandım adetim abartısız 22 gün sürdü. Böyle oluk doluk değil ama günlük pedlik kadar hep canlı kırmızı kanadım. 15. Günde doktora gittim baktı kist oluşmuş bu hap bunu yapar dedi başka bi şey veremem emziriyorsun spiral takabilirim ya da eşin korunacak dedi. Korkumdan spirali istemedim. Hapı kes kanama biter kullanma dedi ve kestim bir hafta daha kanadım sonra geçti.