uguremi Bende yasmin ile korundum bebekten önce bıraktığım ilk ay hamile kaldım ama çok güzel koruyordu şimdi emzirdiğim için dr bunu verdi daha öncede yeni doğurunca zlynda kullandım ama o da kanama yaptı bıraktım 20 gün kanama kesilmeyince şimdi buda kanama yaptı bekleyip görcez artık offf dediğin gibi bende süpeiz gebelik istemiyorum hapla beraber geri çekilme uyguluyoruz ama Allahım isteyene versin bizi korusun