kimbumadam Sukraneren önü boş olsa da arkası tam oluyor kızımın ayağı 19,5 ama 22 no bot aldım arkası 0 a 0 Bence ayakkabısını gösterip bundan mı oldu acıdı kı derseniz cevap vericektir
Sukraneren kimbumadam sadece topuk kısmı degıl ayagının kenarı komple bu sekıl ayyakkabı olduğunu sanmıyorum acıkcası
Hvn_annsi Sukraneren biz de yurtdışındayız ama kendi özel çocuk doktoru var hastaneye gitmeye gerek yok direk kendi doktorundan termin alın çocuğu götürün
Arife-57 Sukraneren hiç yemekte yer mi yoksa tamam o zaman el ayak olmuş bazı bebekler ağır alt attığın dan böyle yara gibi de çıkıyıo benim oğlumda böyle ağır atlattı ilaç verdiler üç güne geçti
Sukraneren aliveannesi34 el ayak hastalıgı dedı tedavısı yok kendılıgınden 5 6 gun ıcinde gececekmıs cok agrıları olucak dedı
aliveannesi34 Sukraneren yaa rabbim tez vakitte sağlığına kavuşmasını nasip etsin inşallah çabucak iyileşsin minik
Tusa_ Sukraneren çok geçmiş olsun canım burda açılan postlardan bakabilirsin yaşayan ve iyi gelicek şeyler yazan anneler mutlaka vardır