Sukraneren 1 bucuk yasında oğlumun ayagını. Altında cıkan ne yarın doktora goturecegım ama yinede basına boyle durum gelen varmı yuruyemıyor ayagı da sişti elleyınce aglıyor sabaha kadar yatamıyor ağlıyor
aliveannesi34 Sukraneren umarım kötü bir şey değildir alerjik bir şey yüksek ihtimal acile götürmenizde fayda var
Cansk Sukraneren üzüldüm kıyamam bebekler hasta olmasın inş hemen gecer bana deterjan gibi geldi bugün camasır suyu veya herhangi bşr kimyasal ile temizlik yaptınız mı yanık değilse eger başka birsey gelmedi aklımane yapmış olabilir ki cok ilginc gercekten
Sukraneren Deletedmom_223 yurt dısında yasıyorum burda kı sıstem turkıyede kı gıbı degıl ölsen de acilse sıra sana asla gelmıyor
Hvn_annsi Sukraneren biz de yurtdışındayız ama kendi özel çocuk doktoru var hastaneye gitmeye gerek yok direk kendi doktorundan termin alın çocuğu götürün
Sukraneren Cansk hayır yapmadım yanı degısıklık hıc bıse yok cocugum resmen yuruyemıyor aglıyor dokundurmuyor yarın goturucem doktora bakalım ne dıcek
Sukraneren aliveannesi34 burda acıle gıtsen sıra sana geleme kadar sabah oluyor tam bı rezzıllık yarın randevum var zaten
Leylus El ayak hastalığı burda çok yaygın ama sizin orda bilemedim çok geçmiş olsun netten bir fotolara bakın isterseniz el ayak hastalığına
Sukraneren Leylus ay cok benzıyor umarım degıldır zaten agzıda agrıyor opunce ıstemıuor aglıyor agzına dokununca falan bıde asla hıc bıse yemıyor 🤦🏻♀️
Arife-57 Sukraneren hiç yemekte yer mi yoksa tamam o zaman el ayak olmuş bazı bebekler ağır alt attığın dan böyle yara gibi de çıkıyıo benim oğlumda böyle ağır atlattı ilaç verdiler üç güne geçti