ece5454 avmina ben daha yeni aldım ama kutuyu da yeni açtım ve öncekine göre tadı acı geldi o yüzden kararsız kaldım
asellinaninannesiii ece5454 normal galiba csnim benxr alıyorum o tadı. Bu arada renk konusuna gelince doğal oldugu için renklendirici içermedigi için , bitkilerin donemsel hasatina göre rengi oluyor. 6 veya 7. Şisem olacak hepsi farklıydı. Kimisi daha açık sarı kimisi tamamen şeffaf kimisi de sap sariydi
ece5454 asellinaninannesiii peki tat olarak hepsi farklı mıydı yani benim acımsı tat almam normal mi? Bebeğe zararı olur bozuksa diye korktum açıkçası. Siz çok şişe değişmişsiniz
asellinaninannesiii ece5454 Evet , bana da acı geliyor hep , senin için bir tanr daha içtim geldm yine acı, herkesin tat alışı farklı. Bazılarına güzel bitki gibi gelen bize acı geliyor galiba canim
ece5454 asellinaninannesiii merhaba sizinle Bestlak damla için konuşmuştuk acı olması skt ile ilgili dediler rica etsem bakabilir misiniz skt