ece5454 Arkadaşlar vitaminler . Com aldım ilk aldığımla tadı farklı acı biraz içiyorum da şimdi tedirgin oldum bozuk mu acaba diye. Sizdekinşn tadı nasıl?
cacaaaaaa ece5454 tadı değil de iki kutu kullandım renkleri farklıydı ilki sarı sıvıydı ikincisi su gibi
ece5454 cacaaaaaa renkler sarı ikisinde de tadı bi tuhaf geldi acı gibi önceki değildi oysaki içtim de kararsız kaldım çakma mı diye
ece5454 rabiaarazsu benim öncelinde tat yoktu bunda acı bi tat alıyorum zeytinyağ gibi böyle değişik bilemedim ya
ece5454 Glcn2025 olabilir umarım bebeğime bi zararı olmaz firmaya yazdım renkleri farklılık gösterebilir dedi ama tatla ilgili bi şey demedi bakalım
avmina ece5454 şişesi açıldıktan sonra rengi bekledikçe sararıyor. Kutusunda yazıyor zaten renk değişikliği olur diye. İlk açınca şeffaf sonra sararıyor tadı da acılaşıyor bence de
ece5454 avmina ben daha yeni aldım ama kutuyu da yeni açtım ve öncekine göre tadı acı geldi o yüzden kararsız kaldım
cacaaaaaa Üstelik kaç aydır açık o şişe uzun zamandır kullanmıyorum ona rağmen acı tası yoktu hafif bitki gibi sanki