beyza50_ oğlum 15 aylık gündüzde emiyor ama gece başka bır düşüyor memeye. Yarı uyur tanrı uyanık gördüğü zaman bile ayrı seviniyor. Evet bende inanılmaz yoruldum, gece en az 3 kere uymakta uykusuz bırakıyor ama açıkçası kesmeyi düşünmüyorum. Çünkü dış çıkartmasını kolaylaştırıyor bu benim fark ettiğim. Hiç bir dişinde ateş yasamadim, büyük huzursuzluklarıda olmadı. Birde hala bana muhtaç bir bebek belliki bu şekilde rahatlıyor diye düşünüyorum ben. Gittiği yere kadarda devam etme kararındayım. Allah hepize yardimcı olsun. Annelik inanılmaz yorucu bir okadar güçlü olmakmış