Bebeğim 1 yaşında emerek uyuyor ama ben artık emzirmekten nefret ettim sürekli meme ağzında olsun istiyor şuan bile hala emiyor saat 9 dan beri ağzından cektinmi başlıyor ağlamaya kızlar çok mi erken biraktirmqk icin cokta duskun kiyqmiyorumda ama gercekten goguslerimden nefret ettim esim bile dokunsun istemiyorum o kadar bunaldim emzirmekten bide ilk 1 ay tuturana kadar canım çıktı tutmaisti beni şimdide birazcık bıraksın diye yalvarıyorum ama gece gündüz agzinda🥲