nyhn Merhaba oğlum 1hafta sonra 18 aylık olacak.Yeni kelimeler öğrendiği zaman eskiden söylediği kelimeleri söylemiyor.Ama o kelimeleri tanıyor,unutmuyor,söylemiyor sadece.Hafızasında var,konuşmaya başlayınca bir-bir söyleyecek diye inanıyorum.Çüni ben de birden konuştu gibi söylemler çok duydum.
Günlük 1 saat ekran çok fazla olmuş,en iyisi sıfır ekran ya da 1 yaş için 10 dk filan.O da geri salmış ola bilir.Benim oğlum bizimle bazı videolar filan izliyor,ama özelikle ekran açıp karşısında oturtmadım.6-7 kelimesi var.Bir de hayvan,araç sesleri çıkara biliyorsa,onlar da kelime sayılıyor.Önceleri söylediği kelimeleri söyleseydi bu sayı bir az çok ola bilirdi.Günlük kitap okumaya,onunla konuşmaya çalışıyorum.Konuşmak istemiyorsa konuşmuyor demek ki.Genetik de önemli diyorlar.
%90-95 her şeyi anlıyor,komutları yerine getiriyor.Bence önemli olan bu.Bakalım ne zaman açılacak benimki