nyhn ya benimde 12 aylık anne baba 1 kez dedi oda bilincsizce bidaha da demedi. Geveliyor bisiler anlamıyoruz. Em em, ma ma gibi. Bisiler diyor. Ama hiç konuşmak için çaba yok. En azından 2 3 kelime soylemesi gerekiyormuş öyle dddi sağlık ocağındaki ebe. Ama doktorum bı sıkıntı yok diyor. Kafam karıştı. Herşeyi anlıyor hayır evet gel, git, topu ver göz teması herşeyi fazlasıyla var, suyunu kendi içmeye çalışır. Güler oynar ama konuşmaya çalıştıkça konuşmak istemiyor hiç normal mi acaba