Benim ablamda alışveriş yaptı ordan ürünü iade et yaptı kusurlu geldi falan demiş ürünler ablamda kalmış parası geri yatmış bir ürünü biraz kalitesi düşük olduğu için bunu yapmış o sıra bütün ürünlerin ücretini iade etmişler aynı durumu yaşayan var mı