kekdj mr, eeg, tomografi çekildi hepsi temiz çıktı. Kendi muayenesi sonucunda da bebeğin nörolojik hiçbir problemi yok dedi.
4 ayda bir kendisine gelmemizi, 3 ayda bir pedagog takibinde olmasını istedi
Bizim tüm testlerimiz temiz çıktığı için ve epilepsinin nedeni bulunamadığı için en son wes gen paneli testi istedi. Eğer varsa bir sebep bu testte çıkar dedi. Acıbadem hastanesine yönlendirdi bizi oğlumdan kan aldılar 3 ayda sonuç çıkıyormuş 2 ay geçti kaldı son bir ayımız. Bakalım inşallah o da temiz gelir.