Sinemeyra 1gunesss direk hamilelik testi yaptırcam dersen bakmıyolar benim 20 gün geçti bakmadılar kadın doğuma git dediler bulantım var adetim geçti hamile olabilirim belki de
1gunesss Sinemeyra merhaba doktor bey baktı sağolsun alttan muayene ettiler ben kadın doğum acile gittim çarşamba günü tekrar gel dedi o zmn gideceğim
sezer2022 1gunesss acil bişey değil ki devlet bakmaz 🙈 ama MR falan çekinicem şüpheleniyorum dersen bakabilirler (bizide haberdar et)
1gunesss sezer2022 teşekkür ederim öncelik kadın dogum acile gittim doktor bey alttan baktı sağolsun kese yok rahim duvarın kalınlaşmış çarşamba günü sabah gel dedi mecbur çarşamba gideceğim eşim yarım 24 sa nöbetçi oğlumda 21 ayrık gurbette olduğumuz için bırakacağım kimsede yok bekleyeceğm
keremsmom78 Acile acl hastalar gitmeli böyle şeyler yüzünden hem gerçekten hasta olan insanların hakkına giriyorsunuz hem de orada çalışan personele ekstra iş yükü yüklüyorsunuz. Zor değil yarın sabah aile hekimliğine gidip kan vermek…
1gunesss keremsmom78 bacımkadın doğum acil ayrı oraya gittim ya herkesin durumu farklı şartı farklı yani neden acile gittim sayfa sayfa açıklamamı yapalım yani
1gunesss ReisinKizi kadın,doğum acile gittim baktılar bi sorun çıkmadı sakindi alttan muayene etti kan almadı çarşamba gününe randevu verdi