byz_ merak etme bunların hepsi panik bozukluk kaygı bozukluğu yüzünden oluyor ve benim hem forumdan hemde sosyal medya üzerinden konuştuğum 3-4 arkadaşım var ve onlarda birebir aynı şeyleri yaşıyor yalnız değilsin korkma. Kötü düşünceler geldiğinde kendine deki olabilir herşey bizim için korkmuyorum ne gelecekse buyursun misafirim olsun de telkinlerde bulun . Çünkü ben kendi adıma söylüyorum beynimi öyle bir kodladım ki bayılamam ölemem işte çocuğum hasta olamaz gibi örnekler veriyorum, bu tarz bi durumla karşılaştığım da beynim otomatik olarak beni korumaya geçiyor ve bu atak dediğim şeyi yaşıyorum. Mesela bugün diyete ve spora başladım muhtemelen o yüzden halsiz düştüm ama ben beynimi öyle bir kodladım ki ben halsiz düşünce direk olumsuz düşünceler aklıma geldiği için mesela bayılacağım öleceğim gibi beynim hoııp beni korumaya başlıyor ve atak yaşıyorum. Halbuki şöyle yaklaşsaydım kendime Funda diyete başladın uzun zamandır spor yapmıyordun ve bu durumdan dolayı vücudun ağrıyor aç kaldın halsiz düştün bu durumlar çok normal olabilir yani vs deseydim emin ol atak geçirmezdim ben bilinçli olduğum halde beynine yenik düşüyorum. Mesela atak geliyor şuan geldi hatta diyorum kendime ölmeyeceksin ölürsen de bu herkesin başına gelen birşey yani doğum gibi normal ama herşeyin normal hastalığın yok tansiyon şeker normal takılma bu kadar hiçbirşey olmayacak bayılmayacaksın bak bugüne kadar kaç kez bayıldın yada öldün diyorum ama atak geldiği için söz dinlemiyor beynim çünkü şuan tehlike alarmlarını çalıyor. O yüzden korkma ve destek al yalnız değilsin