Princess1 Bisaniye kesinlikle.. saatlerce duş alma lüksümüz olmadığı için hemen yikaniveriyor bir bakıma 🤣
Prensesinannesi25 Princess1 aynı bende 4 ay oldu kızım resmen kel kalıcam hayır çocuğun üstü başı da saç oluyo yatak halı koltuk her yerde saçım var çok yıprandım küt kestirdim yine de yok olmadı napmam lazım bilmiyorum ya
Princess1 Prensesinannesi25 aynen biktim artık bir de evim kılı tüyü çok gösteriyor yerler falan. Kut kestirmek de ise yaramadı kökten dökülüyorlar
Seherinizim Princess1 aynısı bende de var 4 aydır saçlarıma yapmadığım kalmadı banyoda ve banyodan sonra çok dökülmem oluyo aslında kellik yapmaz diyolar internet te ama piskoiojim bozuldu gece gündüz ağlıyom
Ademefee Princess1 kan degerlerine baktirmismiydin oncesinde ? Oncesindeki dokulme onunla alakali olabilir. Tahmin ediyorum gercekten zor dusta ayri kuruturken ayri tararken ayri dusta ayri yani 6 aya kadar zmanla azalir insallah
YavruKartal Princess1 Halalles şampuanı bi araştırın isterseniz. Benimde avuç avuç dökülüyordu saçlarım. 2 haftadır kullanıyorum ve yarı yarıya azaldı saç dökülmesi.
Princess1 YavruKartal bu sampuani ck onerdiler sanirim ben de alacagim fayfa giren cok fazla sizin gibi tesekur ederim
Bugraanne61 Kızlar benim de 2 ay sürdü dökülmem ama nasıl dökülme.önden iki tarafımda açılmıştı aşırı şekilde ama geçti.ha yine dökülüyor ama insancıl bi şekilde 😀 yeni saçlarım çıktı önden maşallah geçiyo yani merak etmeyin
DBsvn Princess1 valla ben 3 gün önce keratin bakım yaptırdım dediğiniz gibi avuç avuç dökülüyordu şuan 2 gündür çok iyi resmen 10 tane falan anca geliyor ben rahat ettim baya
Dunyadaki_cennetim45 Al bendende olkadar saçımı taramaya korkar oldum kızım 6aylik oldu hala dökülüyor duşta yarım saatini saçımı taramaya ayırıyorum 😄basımı nereye cevirsem kıl tüy farmasinin sarımsaklı şampuanıni kullanıyorum gene olumsuz maalesef
SevNurRel Princess1 Zamanla geçiyor. Benimki bebeğimle aynı dönem başladı dökülmeye aynı dönem bitti.
SmaG Princess1 ben saçımı kestirdim belki biraz etki eder diye hiçbir faydası olmadı. Vitamin değerlerime baktırdım hiçbir sıkıntı yok onlarda da. Şampuana çam terebentin damlattım bir etkisi olurmu bilmiyorum ama dün kullanmaya başladım bakalım