Hamileliğin en güzel yani saçlarının artan hormonlar sayesinde hiç dökülmemiş olmasıydı fakat bebeğim 4 aylık olduğunda başlatan dökülmeler 9 ayin acısını cikartti su an 2 aydır korkunç bir sac dökülmesi yaşıyorum hele ki banyo sonrası elime avuçla sac geliyor bu sürecin geçici olduğu yazıyor ama kel kalmadan geçer mi acaba ? Saçımı dahi kestirdim artık baş edemiyorum ve piskolojim bozuluyor