Berfin_44 yani biz öksürdüğü gün doktora götürdük bronşit başlangıcı ve boğazları kızarmış dedi antibiyotik vermemişti bitkisel şeylerle iyileştirmeye çalışıyorduk hava veriyorduk burun spreyi kullanıyorduk hızla öksürük başladı hatta biraz derinden ateş de vardı inip çıkıyordu 3 gün boyunca böyle devam etti tekrar gittiğimizde tahliller filmler çekildi zatürre teşhisi kondu ağır bir antibiyotik verildi onunla ve düzgün beslenme bitkisel ilaçlarla hızlıca toparladı diyebilirim. Çok hızlı ilerliyor gerçekten fakat düzenli kullanılan ilaçlarla da çabucak geçiyor rabbim kimseye vermesin