moonlight____ Oğlum bu sene başladı. 4,5 yaşında. Eylülden beri durmadan hasta. Antibiyotik bitiyor tamam iyileşti diyorum hop yine geniz akıntısı öksürük… Bir türlü bitmiyor. Artık ben de yoruldum ona da üzülüyorum. Çok zor bir süreç İnşallah seneye olmaz diyorum. Bir de 11 aylık kızım ona da bulaşıyor çok zorlanıyoruz