moonlight____ ilk bir kaç öyle sonra öyle tüm sene devam etmiyor korkmayın , haftada 2 sarımsak kürü vermeye başladım burnu akıp genzi akmaya başlayınca hemen geçiyor haziranda kreşe başladı benimki bir ilk bir hafta gitti sonra bir hafta gidemedi ateş vs. Sonra ilaca gerek kalmadan 1-2 rahatsızlandı atlattı sadece 1 kere ortakulak enfeksiyonu oldu onda bir antibiyotik kullandı , sarımsak kürü gerçekten işe yarıyor burnunuda sürekli temizler yıkarsanız nemlendirirseniz Allah’ın izniyle öyle çok çok bulaşıcı bişey olmazsa atlatıyorlar . Haftasonu az burnu tıkalı gibiydi ama siliyorum falan yok gelmiyor bişey kar yağdı buraya indik bahçeye soğuk hava kokladı ya ( bunu mutlaka yapın soğuk hava koklatmak) ay kendiliğinden yeşil yeşil bir iltihaplı mümük aktı oynarken inanılmaz evde ne yapsam akmayan şeye mendil yetiştiremedim eve girdik okyanus suyuyla yine bi fısfıs iki çay kaşığı sarımsak kürü ertesi gün bişey kalmadı . Eğer o yeşil akıntılar akmasaydı çıkmasaydı ortakulağa da sirayet ederdi muhtemelen yine antibiyotiklik olurduk . Ben inanıyorum sarımsağa birde açık havada vakit geçirmeye özellikle kışın soğuk havada vakit geçirmeye …. Birde bağışıklık İçin karamürver on numara ben eğriçayırın karamürverli bir ürünü var o bayağı doğal iyi . Birde balık tüketmiyorsa balıkyağı kışın d vitamini imunex filan iyi oluyor