Usnac1995 işte onu demek istedim kimseyi kırmak istemeden, kendi çocuğum 20 yıldır sakladığım oyuncağımı kırdı bir şey demedim çünkü kendi evladım:) ama misafir çocuğu kırsaydı üzülürdüm ve laf söylerdim en azından yüzüm düşerdi:) kimse bizim cocuklarımızı çekmek zorunda değil, herkesin çocuğu kendine tatlı, misafirlikte cocukları oyalamalı gerekirse gitmemeliyiz buda bir süreç büyüdükçe laftan anlayacaklar elbette.