Doktorunuza guvenıyorsanız herkesin dediğine bakmayın, senelerce okumuş yıllardır mesleği yapan ınsan el kadar bebeğe zarar versın ıstemez yani, bızım doktorumuz sütüm yettiği halde 4.5 ayda aynı sızınkı gibi tadımlara baslattı, 1 ay sadece bu sekılde 1 çay kasıgı tattır dedi. 5.5 ayda yavas yavas başlattı ek gıdaya. Emmeyle ılgılı problem de yaşamadık hıc.
3 ayda bızımkı dımdık tutuyordu kafayı gelısımı cok ıyı dedi, sizinkinin de gelısımını iyi gormustur tadım bslatmıstır. Icınız rahat etmıyorsa baska doktora da gidin ama isterseniz