Cansuuecc ben veriyorum kaşık değilde mesela muz yiyosam biraz veriyorum başlanmış patates veriyorum narı meyve süzgecine koyup verdim çok az vermek kaydı ile veriyorum çünkü artık farkında yemek istiyor ellemek istiyor istekli kafasjnı da dik tutuyor destekli oturup ayakta durabiliyor ben bi zararını görmedim yararı var mı derseniz bilmiyorum ama herşeyi vermiyorum bazı şeyler de çeyrek çay kaşığı bile etmeyecek kadar veriyorum