Aman diyeyim kızlar dikkat edin bebeğinizi yüksek yerde yanlız bırakmayın ama olaki oldu düştü koşa koşa doktora götürmeyin evde biraz gözlemleyin dünden beri zaten bebeğim düştü diye yeterince korktum ve üzüldüm ama bide bu prosedür saçmalıkları iyice sinirimi bozdu bugünde eve polisler gelip bebeğin düştüğü yerin ve evin fotosunu çektiler beynim yandı resmen🤯