Bu sabah benimde aynı şey başıma geldi koltuğun üzerine koymuştum oyun halısında kayarak kendini düşürmüş bende banyoyu temizliyordum sese koştum yüzünün üstüne düşmüş hemde alnı Kızarmaya başlayınca acile koştuk doktor 6 saat müşahade altında tutmak istedi bu arada emniyete raporda tutmuş hareketlerinde bir anormallik falan olmayınca çıkmak istedik sorumluluğu aldığımıza dair kağıtlar imzalandık hastaneden çıkınca bide emniyete gidip ifade vermek durumunda kaldık prosedür böyleymiş sabahtan beri olaylar olaylar🤯