D21 canım senin kafan çok farklı çalışıyor herkesi kendin gibi gördüğün için bu şekilde düşünüyorsun. Yazdıklarımı tekrar oku çünkü ne demek istediğimi anlayamamışsın. Ben orada sizin yorumunuzu bi anda komik bulduğum için güldüm ve bunu dile getirdim yani bunda ne gibi bi kıskançlık belirtisi var onu da hiç anlamış değilim 😂 önce okuduğunuzu anlayın ☺️