D21 v15 total clean kullanıyorum bütün başlıklar var sadece dirsek denen koltuk altına giren aparat yok oda benim için gerekli değil zaten. Ben çok memnunum işimi çok kolaylaştırdı yani daha önce kablolu dikey kullanıyordum başka bir markanın çok yoruyordu aynı yerden bir kaç kez ileri geri yapmak istiyordu şimdi dyson tekte her seyi aliyor zaten. Özellikle Lazer başlık mükemmel. Tetiğe basılı tutma olayida çok kolay zaten elimiz orada ekstra bir güç harcamıyorum. Diğer türlü basmali düğme daha kullanışsiz supurge yaparken duraksamalarda surekli aç kapat yapmak gerekir ama bu oyle değil elinizi çektiğinizde duruyor. Hazne büyüklüğü büyük avantaj çünkü 3 süpürmede falan anca boşaltıyorum ben hazneyi v12nin iki katı çekim gücüde aynı şekilde v12den yüksek