Tugcekus valla normalde 2.5 tog altına uzun kollu badi giydiriyordum geçen sene ve bu sene istanbuldsyız bu arada sonra 1 gün denemek istedim içine pijamayla giydirmeyi hiç uyanmadı gece 1 haftadır belki de hep sık uyanmasının sebebi üşümesiydi üstünü hiç örtmüyor çünkü 21 derece oluyo genelde arka taraf soğuk oluyor ön tarafa göre