Kızlar selam bebeğimin odası 20 ile 21 derece arası oluyor 1 tog giydiriyorum içerisine de ince uzun kollu alt üst giydiriyorum kısa kol atletide var zaten ama yinede üşür mü üşüyo mu tereddütünde kalıyorum siz nasıl yapıyorsunuz bu sıcaklık değerinde benim bu şekilde giydirmem iyi mi üşür mü 1,6 tog almayı düşünüyorum düne kadar bu tulumun içine sadece alt giydiriyordum ama bugün bi tık daha serin olduğu için uzun kollusunuda giydirdim