KLORAK arkadaşım burayla benim evlilik boşanma alakası yok trde aynı herşeyimiz
sadece benim vize durumum var onu eşim 3 yılda bir uzatıyor 7 yıl oldu buradayım ben boşanınca burda kalamam zaten trde 3 aydan uzun kalırsam zaten vizem iptal oluyor olunca da buraya gelemem çocuklar diyelim bende kaldı nasıl olcak baba burda mesela o yanına almak isterse benden alırlar mı ben burda çocukları nasıl görücem yılda bi kez anca gelir falan aklıma takılan tek şey o hani çevrenizde falan öyle olanlar var mı teşekkür ediyorum