merhabalar
eşimle ayrılmak istiyorum iki çocuğum var aramızda öyle kötü kavga aldatma vs yok
anlaşamıyorum mutlu değilim psikolojim bozuldu artık saçma sapan konulardan
sevgi kalmadı öyle aramızda sanki birinden bi adım gelse de bu iş bitse ikimiz de öyleyiz tek sorun ortada çocuklar var ondan ne o nede ben adım atamıyoruz biliyorum
çocuklar babasız büyür die hiçbir derdim yok sadece bende kalmazsa naparım yaşayamam çünkü asla o ihtimali aklıma bile getiremiyorum
ingilterede oturuyoruz eşim 20 yıldır burda bende evlenerek geldim işte 7 yıl oldu ayrılırsam zaten burda kalamam ben ingiliz pasaportum yok benim yani vize uzatarak kalıyorum eş durumundan o burda ama yaşar
hani o durumda nasıl olur çocuk velayeti falan filan bilmiyorum lütfen fikrinizi yazın teşekkür ediyorum