Elizia14 Bizde 13 aylığız ortamızda yatıyor her saat başı kalkar meme de meme pörsüdü artık kesilene kafdar böyle bence
sevgii55 Elizia14 emerek uyutmayı bıraktırmayı denedim onu bile başaramadık nasıl bırakıcak memeyi bilemiyorum çok korkutuyor o süreç ☺
cicekkiz20 sevgii55 gerçekten öyle ve sanırım emzirmeyi bıraktırma dan da yanımızdan ayiramiyacagiz galiba
kkbractnts Benım bebegımde 15 aylık emerek uyuyoruz aynen besıgede yatmıyo cok yoruluyorum ama yapacak bı sey yok bu doneöde gececek dıye kendımı tesellı edıyorum 😂
Leylamoznur sevgii55 3 gün sabırlı olmak gerekiyor zaten direk kesmeyin ben kendi adıma söyleyim mama veriyordum Yavaş yavaş azalttım