Benimki 8 aylık benimki de öyle saat başı kalkar iki emer geri uyur malesef 🙈 çözüm aradım bulamadım ben de pes ettim sanırım memede kesene kadar böyle devam edecek. Ama bi şey dikkatimi çekti akşam yemeğinin hepsini yerse geceleyin sık kalkmıyor öyle. O da bende acaba aç mı bu çocuk o yüzden mi bu kadar kalkıyor düşüncesini oluşturdu. Ama emme süresi uzun değil işte o da kafamı karıştırdı.