Kilo vermenin tek yolu boğazı tutmak. O tatlı krizlerini meyve ile su ile atlatırsanız. Kilolar gidiyor. İlk doğumumda 86 dan 71 e düşüp 3 ay içinde tekrar 83 e çıktım. Çünkü süt olsun diye gereğinden fazla yedim. Bu sefer 92 ile doğuma girdim şuan bebeğim 4 aylık ben 78 kiloyum. Kilo vermeye çalışmıyorum ama almıyorum da çünkü süt olsun diye sürekli yemedim bol bol su içtim. Bol su sebze et tüketimi bir de tatlı krizlerini yönetebilmek çözümü.